Wednesday, August 18, 2010

{*SILLY ME*}

** BONGOK NYEW**


sape???..aku la..yall Tau..minggu lepas sepatutnyew aku pg exam..tapi aku tak pg.............banyak kali kak lily tanyew..dhila..exam bile..ngan sadin cap botan nyew aku jawab...lepas raye kak bulan 10...56 ari lately ni..aku rase tak sedap hati je pasal exam tu..exam kewangan..2x failed..setan tul..hehe..susah tu..aku tak sukeeeeeeee..!!!  tadik aku cek smule date exam yang dah aku print 8 bulan lepas...OMG siyes shitt 10/8 (alasan pg kursus mineral in 9 n 10 tak leyh diterima akal oleh ku..)...maaaakkkkkkkkkkk...terase bongok sangat... maknenyew dah masuk ni dah 3 kali aku lingkup paper ni..macam mane ni...next paper bulan 2 bulan.......kalo lupe isik..bulan 10 taun depan plak.. wase mcm nak hentak kepale kat dinding atas kekalesan diri ni..amik dek je mende2 mcm ni..padahal mende alah ni penting..!sampai tua la tak sah jawatan kang... PAK GUARD..STANDY KEJE KOSONG 1 YE...


1 comment: