Monday, August 2, 2010

{*PAK GUARD YANG SAIKO*}

**BENCIKNYA AKUH**


ini cerita last week..tapi disebabkan hari2 nengok pak guard ni..naik jaki haku...kisahnya bermula dengan kesengalan wan abdullah yusri yang suke tinggal barang kat umah..yang jadik kuli menghantar balik ke skolah die sape lagik AKU LAH! papa tak sempat nak naik atas anta kancut barang die ke opis ku..papa pun tinggal je la kat kaunter pak guard tu..petang tu aku tanyew..die kate tadek..(pak guard sengal) tetibe sok pagi aku tanyew ader plak...dengan sadin cap ayam <---sadin mahal aku bagi ko..die sound haku...INI TEMPAT CARI ORANG BUKAN TEMPAT SIMPAN BARANG......(FYI..PAK GUARD NI BARU LAGIK KEJE BANGUNAN NI....)panjang bebelnyew..haku dah panas tinge dah..sib baik ader soang lagik pak guard yang baik hati menyejukkan hati aku...pak guard yang kurus kering tu trus membebel...(nak je aku smekdown si kering indon ni) ketika beliau sedang rancak membebel kat haku..haku pusing blakang..haku tunjuk jari tengah tapak tangan kat die (talk 2 da hand) sentap org tua tu..pe lagik..sepanjang naik ke opis aku menyumpah seranah la....ilang separuh pahale puase ari tu....seme org tegur mukeku yang dah macam ikan kering..mau tak nyew...berani die memalukan haku di halayak ramai..die ingat haku keje ngan die ke.....bedebah tul..kesimpulan nyew skang tiap kali haku jumpe die atau bakal ketemu dengan nya...awal2 lagi dah haku standby nak menjeling...dari tingkat 2 lagik dah...


surat layang untuk pak guard----> u beter watchout ya pak..sekiranya ku ketemu kamu di mall atau dimana skali pun..takan ku lepaskan peluang untuk memfiremu ya... 

No comments:

Post a Comment