Wednesday, September 29, 2010

{*yeehaaa*}

**mama gilew pesbuk**


siyess..memang me addict giler nak berfb..b4 ni..pakai tepon pakai kedit tu lah..1 hari 10 henggek..lanun tul...then up skek..pakai mobile internet hotlink tu 5mb 3 henggek (nak beli brukbank..leceh..lappy tadop..lg pun kat sg karang line sangkut2) kalo nak free n laju pun lenjan lappy ma sista kat umah mak..tak pun psp padil..huhu..kalo kat opis plak ader adik santik sudi beri gune bb die FOC kat me..huhu..untung jadi me kan.. (sila jangan petik bout beri hitam n tepon i tu..tak mampu lagik buat mase ni yew..)

meh nak cite skek pasal my acct..kalo la yalls ader member yang same mcm dlm fren list haku tu...mesti korang nak muntah membacenyew..besh ape kalo kadang2 nengok fb..boleyh chat..debate..sharink ideas...gosip (i noe u like gosip) ngumpat..maki hamun..sume bulih...hehe..part yang besh tu..boleyh koleks sume member2 lame..yang dah kawin..yang nak kawin..yang dah beranak..yang menandung..yang dah gemopss..opsss...yang pentink sonot..me pun slalu update what..kepade yang menyampah..backofff yaa


10 minit fb..10 minit fb...kepale otak ni sik ingat fb jee..suke nengok2 status org..poyos ader..manje taik kucinks ader..gaduh ader..paranoid crazy talk pun ader....haihhh...tah mane datang tah annoyink2 peeps ni..rasenyew aku add org yang aku kenal ajew..tup2..aku dah ader 350++ fren..hrmmm..pe lagik..kene remove la seseko yang buat aku geli tekak tu...silap aku gak kut..main approved ajew...



but noww..ahaaaaa....idea darik aunty bai ean yang gojes..aku dah install opera mini...I HEART OPERA MINI..haha..soo then i can surf fb for freeeee..ngeee....

kepade sesape yang tak add me lagik..jangan malu2 add la yew..smoge kite boleyh share2 story bout anitink..jangan post mende lucah2 dah la..kene block plak sok..hehe

1 comment:

  1. akak patut like page neyh http://www.facebook.com/pages/saye-peFACEBOOK-tegar/126407134052648..
    sesuai dah ngn addicted tuh.hihi

    ReplyDelete