Sunday, September 26, 2010

*ghostzippp*

**lalalala**
smalam me lalink n titel pom pg wedink ewie...ermmm..wat a great weding n luvly wife of urz darlink..smoga kekal ke anak cucu hendak nyew.. tak cukup rase sejam 2 jumpe meka2 tu..kawan lame lah katakan..kawan di katika zaman "darah mudaku" zaman baru nak kenal dunia...mcm2 story kuar..ermm  windu la plak kan... yang jadik lawak nye, bile  dah jumpe ramai2 tu..la..ko kawin ngan "die" ke..bukan dulu ko becinte lame ngan si "dia" ke..erm..kecik benar kontan ni kan..balik2 korang kapel/kawin ngan org situ gak.. aku je kawin ngan org jauh.. abam kacok ku jauh ku carik sampai ke johor hehe.. erm..bile nengok meka smule..aku terpk..meka2 ni masih macam dulu ke? ader pk mase depan tak? ader pk nak kawin ke? senang nak cakap masih xtive ngan aktiviti sosial meka2 tu..ahh..non of ma biznes lah..janji aku dah slamat by choosing the rite path.. i guess so..hehe..tapi dalam sudut hari aku kecian nengok meka2..takpe lah..muda lagik kan...sok tua baru pk..yew tak.. sebab utama aku buat entry ni adalahh..jeng..jeng..jeng..nak cite bout 3 hawt story yang aku dapat darik adik angkatku yang sudah lame tak beborak aka bergosip...hehe


** 1st story**
smalam after da event..blaku kat aksi terbang berterbangan di antara 2 puak gransazer (aku baru berpeluk sium ngan meka2 ni kat dalam dewan..tup2 betumbuk plak kat luar ye) ..puak api ngan puak air..haha. ader keh.. sumenyew bepunce dari salah paham status FB..hehe..FB jugak yang punya punca.. dengar citenyew adik siti nurhaliza pun ader join same..si saerah tu..hrmmm name akak ko gak org sebut kan..ishh..ishh.. tp memang die ader pun kat wedink tu smalm..majlis org dik nun..jage lah standat skek... sib baik KAK DHILA ikut pintu len..kalo tak..kak dhila boleh jadik refree..hehe..sampai jadik kes polis dengarnyew..maklumlah main datuk nenek kan..opss...!


**2nd story** 
betui ke die tu datuk's bela....fuhh..ganas kan..salah soang geng dari puak api ni lah.. (juga seorang dari kenalan i yew) kelass idup die..kereta 3 bijik..latest porsche, cummink soon kete  kude tu..ferrari beb..ko ader..tadek kan..haaaa...

dengar cite nyew 'ayah angkat" die tu cine..hrmm patut la.. mansyukk.. tapi yang duk main2 kat kepale otak aku  ni..kemane letaknyew maruah kite sebagai seorang melayu..islam..kalo senang 2 je nak bagi org bunge kite semate2 sebab duit..cine plak tu...
nauzubbillah mintak simpang kene kat keturunan aku ya ALLAH..sib baik aku cepat kawin n tak hanyut jauh.. (tapi ader ke datok nak aku ni..wakakaka) ~~~~


**3th story**
3th 1 ni agak sedih skek...imah...owh imah...juga rakan zaman kegemilangan ku..di kuantan sampai la ke kl die ikut..hehe.. dengar cite..die dah tak sihat sangat (mengikut cerita ahli mesyuarat tingkap wartawan tut tut  kite  A** si mulut murai..haha) untuk mendapatkan kepastian si minah ni siap pg umah pak si imah ni untuk betanyew kabar.. maka terpecah lah wahsia yang imah ni slalu kene blasah ngan laki die,sampai bekunjung ke icu dengar kabo nyew..imah stress tahap gaban kut..sebab tu la sampai jadi tekanan yang amat dasyat atas diri die..sian imah..

No comments:

Post a Comment