Wednesday, July 28, 2010

{*VOUGE DEVAZZ WITH TUDUNG*}

**TUDUNG & ME**


dear MOOLY..macam maner erk aku nak jadik mcm org len yang pakai tudung tu..dorang pakai tudung tapi tetap lawo..aku? cam bibik je..somot ajew..i dun hav any idea how 2 dress when im wearing tudung..blank..bab tu la balik2 tudung tu (tudung hitam..sbb tadek kale len lagi dah yg itam dari muke aku..siyes)je yang aku pakai..waaaa~~~~tolong..(bab tu la sik buke je sokmo..tapi hudus gak) sedang ku  mencari idea memotivasikan diri lebih kepada penutupan aurat..ahaaaa...datang 1 ideaa..y dun aku pakai mcm mak2 arab tu..bukan payah pun..maxi dresses with cardigan + hijab..waaa...let share sum pic..quick awesome idea i guess



ahaa...pakai ngan inner also can..cardigan..jeans jacket..cun..cun

classyy~~~

gorgeous

sweet~~


haaa~~~taun ni raye aku nak cube ikat tudung mcm ni...glamer tak..kuiku..kene halau ngan mak metua aku kang


eeyhh..alamak..ganas nyew awek ni..awekss black metel  ni..



<3 ade org tanyew i..dhila..kenape ko pakai tudung..ngeeee..nak jawab aper erk..(malu..jap bukak..jap pakai..)sampai seru kut..huhu..mak penah bersound(ayat saiko nak suh aku pakai tudung) kalo dah lawo tu pakai tudung  ke tak pakai tudung ke lawo gak..lawo? keesokannye jugak aku pakai tudung...huahuahua (tipu je)

No comments:

Post a Comment