Sunday, November 4, 2012

{ * New Chapter *}

**happy me**

 after serval years waiting n keep waiting..im finally fell pregnant.. alhamdullilah syukur ya Allah.. its hard u mention how happy i'm..saat aku redha dengan ketentuan Ilahi..kalo-kalo tadek rezeki ean nak beradik lagikkan..lagi pun setidak2nyew aku dah ade ean...ade sahabat yang kat luar tu yang langsung tak ade anak lagik..aku memekak bila nak ngandung~~~bila lah nak ngandung~~ yang paling malang skali..wanita yang bukan saja tak sampai rezeki lagik..tapi diuji plak Allah mengidap penyakit canser cervic yang rahimnyew terpakse dibuang..aku tak penah pk sume tu...tapi Allah s.w.t itu adalah sebaik-baik perancang..berkat doa dan tawakkal..serah diri padenyew..berbaik sangka hanya padenye.. + usaha skit.. + bantuan makcik mah tukang urut terkemuka kat permatang badak Alhamdulillah..dengan izinNya aku hamil lagik..owhhhh...credit tuk ean jugak la..tak putus2 doa nak beradik..taun depan..InsyaAllah dalam bulan 6 (yaaaa...beganti pose lah hakku nampaknyew) lahirlah seorang lagi ummat nabi Muhammad s.a.w ke dunia..semoga Allah pelihara dan berkati aku dan kandunganku ini sehingga aku slamat melahirkannyew ke dunia.. lepas ni..tk leyh meroyan sesebarangan dah..kene jage adab ibu nandung..ahaaaa..kene bekate baik2..besangka baik2 baik2 lah sume...huhu..

No comments:

Post a Comment