Sunday, June 10, 2012

{* pinkilicious *}


**I'm Addicted to PINK**









tak kieyut mane pun aku nak pakai pink ni..tapi memandangkan tak tahhu nak tale kat sape kale pink ni..anak pompuan tadek..haku pakai sendri abes cite..buat masa ni mende alah kat atas ni sume laki aku tak cakap hape la (banyak la laginye..takan sume nak tepek sini..kang org bilang foyooor) (beliau lagi seram kalo aku pakaikan anak beliau shirt kale pink =P).sooo~~baik layankan ajew tuntutan napsu serakah bini die ni...tp camera ngan lappy mmg tak dpt nak sambar kale pink sebab tak memenuhi spesifikasi beliau..kalo ikut kan pale aku yang gile pink ni dah lame sambar..mohon jangan jaki erk..dah kehendak zahir batin hape leyh buat.. =P tp siyes wei..mte aku ni mmg dah tak nampak kale lain..kalo takan shawl tu..kale pink saje brape banyak...skee tauuu..bajet kiut (>__<)

 peaceeeee~~~!!!

No comments:

Post a Comment