Sunday, January 1, 2012

{* happy new year *}

Happy hew year all dear fren....

2012 hah..hrmm..aku mohon pade ALLAH s.w.t supaya dipanjangkan umur~umur ibu bapaku~mertua~adik beradik dan sume para sahabat...dikurniakan rezeki yang halal..kesihatan yang baik..jodoh yang baik..untuk anak2 dara meletup tu a.k.a ma BFF..kuikui.. New year taun ni tadek sambut2nye lah..duk lepak gaduh ngan ean ja kat umah..papa pg umah member ader hal...hrmm..buat kali petamanye setelah beria ngajo mcm mane nak tunjuk angka 3, tepat pukul 12.15..ean boleyh angkat jari die tunjuk angka 3 (reti jugak erti redha umur da betambah upernye anak aku ni)tapi meee??hatoiii~~~28 taun dah *kalo titambah jari tanagan ngan kaki pun tak sukup* makanya dengan itu..haku kene lah besikap lebih matam...pandai memilih antara kawan dan sahabat~~banyak memuhasabah diri<--- betui ke haku eja tu..jangan membazir *sebab impianku untuk memiliki sekandang lembu blum tecapai ag*~~~jangan derhaka ngan somi @____@~~~manyakkan menabung *sebak nak beli sekandang lembu tadi kannn*~~berenti berangan *nak memiliki sekandang lembu new zealand*~~~dan manyak lagik lah mende yg tak elok..aku mintak ngan tuhan..supaye berkati hidup aku..bagi aku hidayah supaya aku tidak lalai n lekaaa ngan duniawin jauh skali menghukum sesame manusia..dan diminta jauh dari hasutan n ganguan syaitooonnn~~~~~
Kahkahkah~~~~ngah feelink2 smagat etot taun baru ni..tetibe sayup kedengaran *ean nak main bola bowlink papa <-----si EAN mengigau..tanjat boboi mama... Sambung~~~~ Aku mintak dengan tuhan..dimurahkan rezkiku untuk menambah ahli keluarga..dikeluarkan dan dijauhkan dr segala hutang(walaupun utang MARA da setel..PTPTN masih hade)dibukakan pintu rezeki untuk ku dan keluaga summmeeee..taun ni..mak n papa dipilih ALLAH ke tanah suci menunaikan umrah *INSYAALLAH n aku doakan sumenyew selamat..(mak jangan lupe belikan celak okkey) selamat pegi selamat balik n selamat menunaikan ibadat..n harap2 taun ni acap la skek makan nasik minyak..kuikui..

# entry kali ni bosang gile~~daku cube buktikan yang i-pad tidak memberi kemudahan langsung kepadekuuu..da lah tak leyh buat kale kali beso tecik..putissss ajew sumenyew..nite2lah..nak joim ean ngigau

No comments:

Post a Comment