Wednesday, April 6, 2011

{*me iz wat i am..i'm not like u n u can't be me*}

**mereka bertanyewkan daku**

Q : dhila nampak happy jew tadek problem erk?
A : kalo sy tunjuk sy punyew muke yg beproblem jawabnyew tadek org nak dekat..sy bukan hipokrit..tapi tak ske nak campur2..sy bukan seorang yang "memusang"..tapi wat iz ma prob iz notink 2 do wif u i guess..

Q : skit-skit beli barang..skit2 sopink banyak duit ko?
A : my money is my choice then..kuikui

Q : ko ni nape ske sangat bekawan ngan org,sm org ko nak kawan..ngan makcik cleaner kawan ngan burung hantu kawan..
A : itu mmg sifat semulajadi..kuikui..pssstt *die ader anak bujang enhem la..hahaha..burung hantu cute wat

Q : kak dhila..i like ur style..half cardigan ni GUESS kan?..3rat kan..saye png nengok..
A : soalan diatas adalah ketika masih mudo n begaye..kuikui...kalo nak melawo kene pakai mahal2 te..tak yah poyo sangat aihh...ngabeh duik je..

Q : ko ngan win ni romentik je kan..tak penah gaduh ke..?
A : romentik..tadek lah..mmg gitu..takan aku nak gaduh depan ko..kang ko putus kawan plak ngan aku sebab aku kalo marah betukar jadi pwinses fiona..hak..hak..hak..

Q : pakai mekap aper erk..?
A : mekap beli kat hot market je..<<--nak pecaye pecaye tanak sudah..hahaha

Q : kenape ko suke sangat botol susu?aper yang besh sangat?
A : aku punyew ske la..ko tu ske ngumpat aku tak amik port pun..adoii..

>>>sekian<<<
ini ajew yang haku ingat...banyak no soalan..tapi takpe..daripade meka2 ni membuat conclusion yg bukan2..baiklah mereka bertanyew yew...






2 comments:

  1. hahah.. kak.. lagi satu soalan... akak suka kawan ngan saya tak? hak hak hak.. jawab..jawab..

    ReplyDelete